tisdag 17 januari 2012

Laddad..

Jag tror jag blir galen. Jag kan inte mobil blogga både bild och text i samma inlägg. Skit blogg. Funderar på att byta till blogg.se då det finns en app för den bloggen nu.

Igår kom Emelie och Nellie hit och vi gick på en långpromenad på 7 km. Sedan drog jag och Moa(hunden) iväg på 4 km promenad.

I morse var det tänkt att Emelie skulle komma hit och gå oxå men latmasken kom fram tror jag. Då tvekade jag först om jag skulle gå ut och gå själv men va fan jag kan inte låta bli att göra saker bara för att någon annan inte ska med och göra det.

Så på med stor skorna och iväg på en 90 minuters promenad.

Nu är jag laddad och ska åka in på Ego och springa på löpbandet undertiden Fredrik är på fotbollsträning. I morgon blir det Bodypump.

2 kommentarer:

  1. den läg. verkar stiga bra från 250 till 335 än så länge...så njä

    SvaraRadera
  2. njää inte just nu men i morgon ska det tvingas fram motvation!

    SvaraRadera